And if you want it you got it forever

22 mars 2012

Sjukt trött. I morgon har jag omprov i matte. Jag klarade provet poängmässigt sist, men ett moment hade jag alla fel på och det dög inte ;P Så imorgon är det omprov på LINJÄRA FUNKTIONER. Ja bara namnet. Har försökt plugga men orkar inte. JAG ORKAR INTE! CP dag idag. Dagen började med energi-prov i naturkunskapen. Ingen aning om hur de gick, den som lever får se.

Efter det fick jag komma hem och pusta ut en runda. Klockan var nu 12 och jag hade fortfarande inte fått frukost i magen. Väl hemma då var det plock och städ som gällde och min kropp skrek efter sömn. Fick i mig 2 munnar av min drog (pepsi max) och efter det var det utgång med hunden. Strax därefter hämtade Fredriks pappa oss för att köra oss till Lyckeby. Där köpte vi (jag och fred) skor och sen storhandlade vi på Willys.

Blev upphämtade där av mom o pap. Åkte till CityGross där dem skulle handla. Vi handlade även det vi glömt handla på Willys... Inne på cg var det en hemsk doft som gjorde att det fullkomligt vände sig i min mage. Började få panik och tänkte vad äckligt och pinsamt det skulle va att spy i en mataffär ;P Djupandning och tänka på annat så var bekymret över på en kvart. Phu!

Vi kom hem 17:30 och kl 18:00 blev det äntligen mat! Hatar att gå hela dagen utan mat, något av det sämsta man kan göra. Inte konstigt att jag mår illa och inte orkar göra något. Nu ska jag ta en yoghurt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar