And if you want it you got it forever

6 februari 2012

Jag finns kvar! Jag har de lite kämpigt just nu. Mina stressnerver går på högvarv och axlarna sitter nästan högre än öronen. Jag sover dåligt vill bara få SOVA. Imorgon är jag "ledig". Ska bara tvätta, städa, göra en inlämningsuppgift i religion, ett hemprov i matte, räkna 2 sidor matte samt 17 uppgifter i företagsekonomin. Har haft flera anfall idag då tårarna bara sprutat, det är så jag reagerar under stress med minimum av sömn.. Fredrik är världsbäst som kramar och pussar bort allt jobbigt :) MEN när denna veckan är slut så tar även två av mina kurser slut och då får jag nog en lite större chans att andas. Djupandas.

Igår hade jag dötid över när vi satt och väntade på Timmy och Therese. Så ja, som vanligt tog jag kort. Sov gott!

Med och utan glasögon. Eller för att det ska bli rätt följd nu, "utan" och "med glasögon"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar