And if you want it you got it forever

22 januari 2012

22 jan 2012

Här händer inte så mkt grejer som vanligt.

Har haft två stora inlämningar denna veckan så det är det som har snurrat i mitt huvud den mesta tiden. Igår kväll bestämde jag mig för att den kommande veckan inte ska bli lika stressig, så jag tog tag i saken och gjorde klart alla veckans uppgifter i Företagsekonomin. Och för att vara lite extra ambitiös så har jag räknat matte nu på eftermiddagen också! Tänkte gå igenom religionen ikväll med så att jag kan fokusera på annat i veckan.

På onsdag har deadline på en uppgift i Historia B och sen har jag kemiprov på torsdag. Kul kul (nej, självklart INTE!) Men det är så det ser ut denna veckan i allafall!

Imorgon ska jag och Fredrik åka och handla med. Ska försöka få med allt på listan för en gångs skull, så man slipper gå bort till ica och handla. Deras priser är typ dubbelt så dyra som Willys priser.

På lördag ska jag nog också gå ut och äta middag med några av mina favoriter. Ska bli kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar