And if you want it you got it forever

13 januari 2012

Fredagen den 13

Som vanligt, i god ordning så är jag glad över att det är fredagen den 13 idag. Det får mig alltid att minnas hur jag och fredrik träffades och hur den där härliga tiden typ de första 3 månaderna var. Men jag skulle aldrig vilja gå igenom den tiden igen ändå. Samtidigt när allt kändes så självklart var i allafall jag medveten om att allt kunde ta slut när som helst. Oddsen låg inte på vår sida då Therese, 14 och Fredrik, 21 blev ett par ;) Jag kom inte bara in i ett nytt förhållande utan i ett helt nytt kompisgäng där jag var yngst, vilket var jobbigt ibland då jag inte kunde sitta och dricka öl på PM typ ;P

Jag och Fredrik har haft det ganska kämpigt de senaste åren. Det har varit väldigt kämpigt. Men jag tror det nästan har fått oss att klamra oss fast ännu hårdare vid varandra, inte släppt för att låta den andra falla. Och på den senaste tiden har det kännts som att allting kommer att lösa sig. Vi är på upploppet av den här jobbiga tiden. Efter 12-slaget på nyårsafton sa jag "Detta kommer bli ett bra år." och det känns ändan ut i ryggraden som att det faktiskt kommer bli så.

Jag litar alltid på min magkänsla (så mycket jag borde ha! haha) och går alltid den vägen jag vill. Många kast och svängar har lett mig fram, hit, idag. Jag har fått vänner som jag inte skulle byta bort mot guld och gröna skogar. Jag är tillsammans med min bästa vän, som tycker att min kiss o bajs-humor är rolig. Även att han inte gillar det så står han ut med att jag är slarvig. Och han diskar ALLTID.

Bilder på världens lyckligaste tjej:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar