And if you want it you got it forever

6 januari 2012

fredag

Hallou!

Vilken natt.. haha. Nej, men skämt å sido. Vaknade av att jag inte kunde se på ena ögat. När paniken hade lagt sig insåg jag att det var för att det inte gick att öppna ögat. Det hade varat igen. Nice. Eller ja utsidan liksom. Så jag tog bort allt, sen när jag vaknade i morse var det lika darnt. Men fram tills nu har de skött sig fint, så jag tror inte det är någon ögoninflammation.

Superduper hungrig är jag också. Får vänta lite till så att maten räcker idag *hua* Våra pengar är HELT slut och i kylskåpet är det väääldigt tomt. Inte ens ketchup (vi rensade ut allt vi inte ville äta mer för ett tag sen!) Mina pengar kommer på måndag, internetbanken hånar mig, för den visar redan överföringen ;P

Ja, på måndag har jag en massa saker att göra! Ska registrera mig på de två första distanskurserna som startar den 9, sedan åka in till stan för att registrera mig för kurserna som jag ska ha på plats. Och sedan ska jag skriva in mig på Hälsohuset, vårdcentralen jag har valt. Dem verkar så himla bra! Och samtidigt när jag är där ska jag boka tid så jag får träffa en doktor angående hals och sköldkörtel. Det ska ta me fan äntligen bli ordning på torpet! Sedan ska jag och Freddiiii handla! Förhoppningsvis ska jag hinna plugga med ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar