And if you want it you got it forever

29 september 2011

Bedtime awaits!

Ja, kära gott folk. Jag klarade även av den här dagen ;P Nej, men ärligt talat. Allt har vart lite skit i dag liksom. På PS var det inte helt kul som jag nämnde innan. Beror ju mest på människan som jobbar där. Jag har hört saker från både höger och vänster om henne, och just nu kan jag inget mer än att instämma. Jag anser att HELA grejen där ute är båg. Det har inte hjälpt mig någonting att gå där. Visst, enligt statistik eller vad vi nu ska gå efter så visar dem på ett positivt resultat. Men det är för att man är inskriven i 6 månader och under den tiden hinner man hitta en praktik eller jobb. Det är inte så svårt. Cry me a river, please!

Hur som haver! Idag har jag och min pretty baby målat en tavla tillsammans. Den blev inte lika..pretty. Men den kommer nog passa i vardagsrummet när den nya lampan kommer (crossing my fingers 4 2morrow!!).

Nä nu ska jag lägga mig och lyssna på någon spännande ljudbok. Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar