And if you want it you got it forever

21 september 2011

Ja..

Har börjat på nya praktiken. Var inte riktigt vad jag hade väntat mig, så jag får helt enkelt se vart det hela leder. I övrigt mår jag bra. Om man bortser från mina stackars ben och fötter. Suck säger jag bara! Men vad kan jag kräva av mina små fossingar, egentligen liksom? Dem två små sakerna ska balansera hela mig a la två människor ;P

Sitter och funderar på om jag ska beställa en vinterjacka ifrån H&M. Suger att den avdelningen inte finns i stan, ja, avdelningen min jacka finns på. Tåls att fundera på. Står att den är lättvadderad. Vad betyder det? Att det är en vinterjacka, men inte för dem sem bor längre upp i landet? Jag borde klara mig med "lättvadderad" här i Blekinge. Right?

I och med den nya praktiken kommer jag hem sjukt sent (hm, ja 19.00 brukar jag ramla in innanför dörren) och då är jag såå trött. Jag planerade in en höstpromenad med sambon på lördag förmiddag, känns som jag missar min favoritårstid, i lokaler utan fönster.

Nej, andra saker kallar (läsa bloggar, söka ett skitjobb, samt kolla över den lättvadderade jackan)

Nighty-night!

1 kommentar:

  1. MEnar du nummer 3? Lägg ett bud!! :) Den är faktiskt marinblå! Skit snygg!! Kram

    SvaraRadera