And if you want it you got it forever

18 september 2011

Yes, she's back!

Så nu är jag tillbaka i bloggform. Tog inte så lång tid att komma tillbaks, men det var en välbehövlig paus helt enkelt ;P

Just nu sitter jag och lagar en matlåda kl 22 på kvällen. Jag har planerat lika bra som vanligt. Imorgon börjar jag på min nya praktikplats och det ska bli superkul :D Ska bli så otroligt roligt att jobba i en butik igen, det är där jag är som bäst! Dock har jag mått allmänt illa ikväll och hoppas det ska gå över, kurerade mig lite med 2 finncrisp med philadelphia på. Well, försöker inte äta kolhydrater på kvällen, men det är knappt några i finncrisp så what a heck!

Just nu står mina två småå kycklingbitar i ugnen. Förstekte dem på grillpannan så dem skulle bli liiite intressanta i allafall!

Blev lite besviken när jag tittade ner i "kycklingpåsen". Det låg två bitar av
något som antagligen hade vart 1 filé från början. Men smakar nog gott ändå!

Broccolli är ungefär det godaste jag vet just nu. Lukten av ångande broc är amazing!

Finncrispen botade faktiskt mitt illamående. Tror jag hade en blodsockerdipp ala tusen. Åt mörk
choklad innan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar