And if you want it you got it forever

27 september 2011

Not better than good

Idag är en sån där jobbig dag. Halsen är toksvullen, jag hostar typ hela tiden för allt slem (mysigt ord..not!) i världen verkar försöka imigrera till mina lungor. Mensverk från helvetet typ, och med det kommer ryggverk för min del. Visst är ni avundsjuka på mig? Bara just idag?

Och om inte det skulle vara nog; Jag bet ihop och gick till OK för att hämta ut mina byxor fårn h&m som jag beställde nån gång i mitten av augusti. Men när jag kom hem låg det inga byxor i påsen. Det låg en ful stickad klänning i storlek S. Visst, den var riktigt oversizead så den passade faktiskt mig som en precis lagom tröja. Men BYXORNA. Jag vill HA byxorna. Som säkert kommer vara slut nu för att någon inkompetent (kanske även inkontinent ;P) vikarie inte kan göra sitt jobb. MORRRRRRRR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar