And if you want it you got it forever

8 augusti 2011

On the path

Morgonen började bra. Gick upp vid 8, gav hunden mat, sen gav vi oss ut på en 40 minuters lång promenad. Det är så härligt med Nättraby att man kan gå på stigar längs vattnet, sen in i skogen och sen asfalt. Jag gillar alla tre. Sista biten hem var dock lite hård. Starkt solsken och stigning hela vägen. Svetten sprutade som om jag extraknäckte som levande fontän...

Hemma sen käkade jag en ägg och bacon-frukost. Har gett mig tusan på att gå ner dem där 10kg innan jag fyller år (Lite över 2 månader kvar tror jag..) Frukosten avnjöts för övrigt på balkongen där det blåste en härlig bris idag! Jag var INTE avundsjuk på sambon när han kom med en chorizo med ketchup och senap på. Han förstår inte riktigt VARFÖR han inte ska äta det till frukost. Jag har försökt förklara, men han vill helt enkelt inte lyssna. Så nu skiter jag i vad han äter!

Breakfast of the day:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar