And if you want it you got it forever

15 augusti 2011

weekends from times that past

Hej och hallå! Lite dåligt med uppdateringar på sista tiden. Ork och lust finns inte alls. Men hur som helst, här kommer en quicky på dem senaste dagarna!

Fredags var softishdag. Inte många knyck helt enkelt. I lördags åkte vi ut till Listerby. Det är dit jag ska flytta när jag blir "vuxen". Bort från en massa trafik och finniga tonåringar som kör mopeder upptrimmade som motorcyklar. Så fort jag har bil och körkort beger jag mig till min sanctuary, min fristad, min oas, mitt inre lugn.

Vi har tränat en massa med Diesel denna helgen. Ja, på att vara lös på mina föräldrars baksida. Och han har klarat det hela med bravur. Vi var lite dåliga på att låta han vara lös när han var valp. Tror det var vårt överbeskyddande som satte stopp för det just då, men vi övar, stöter och blöter vidare =) Han är faktiskt vår ögonsten.

På söndagen var vi bjudna på middag hemma hos Fredriks brors familj. Dem har ju hus ute i Yxnarum (princip Listerby) så skulle vi köpa hus í Listerby så får vi ju ihop släkten lite där i allafall :) Hur som helst, deras son M på 3 år är så underbar :)

Vi valde att stanna i Listerby tills idag, skulle åkt hem igår, men varken jag eller fredrik ville åka hem. Haha ja inte Diesel heller ;) Så inte mer än att ha sett på 1 ½ Johan Falk film idag så har det inte hänt så mycket mer. Jo, jag har pratat med han på CityGross idag igen. Vi bokade in ett möte.. så vi får se vad som händer i framtiden. Antagligen så blir det ett nej, då han inte var säker på att dem hade "behov" av mig, men jag ska helt enkelt försöka charma han :)

Haha, detta skulle bli kort. De blev de inte!

Imorgon fyller Fredrik 30 med. Har inte haft råd att köpa någon present till han, MEN det jag kan erbjuda han är dyrt. Min kärlek såklart :) Puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar