And if you want it you got it forever

19 augusti 2011

Shutting down..

Ja, jag har kommit till den punkten som jag aldrig trodde jag skulle nå. From now on bloggar jag inte här längre. Kanske börjar jag igen, who knows, men just nu är det detta som gäller. Jag har bloggat i över 6 år nu och jag känner att det räcker. Jag har raderat min kamphäst till blogg som jag hade från första början hos blogg.se och det var när jag gjorde det som jag kände "nu är det bra.." Jag kommer fortsätta köra pysselbloggen (http://www.ettpyssel.blogspot.com/) och det är för att jag vill nätverka med andra som har samma hobby som jag! Det är inte samma slags bloggande heller där, då allt handlar om "pysslet" och inte om mig.

En dag hittar jag nog tillbaka till mitt bloggande jag. Förr fick jag ut något av att blogga, det får jag inte längre. Med dem orden lämnar jag er här och nu. Ha ett bra liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar