And if you want it you got it forever

9 mars 2011

baowoaoaw


Jag är sååå trött. Dagen har gått lika fort som en snigel springer marathon. Ja, så snabbt..
Har haft huvudverk hela eftermiddagen med och ingen middag har det blivit än heller. Fredrik hade
redan käkat på stan med sin brorsa så ja, jag får helt enkelt härda ut tills imorgon. Orkar inte ställa
mig och laga nåt som jag bara ändå inte mår bra av. Får ont i magen av precis ALLT jag äter just nu.

It's great to be me!

Nä, nu ska jag gå och tycka synd om mig själv någon annanstans! Fast inte inne vid tv'n, där sitter
bröderna Appelberg med sin nya hobby; Spela samma bit av en låt om och om igen på gitarr. Antagligen
för att det är den enda truddelutten dem kan. Snälla gode gud, ge mig en tvåa och ett sovrum nu tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar