And if you want it you got it forever

27 mars 2011

Eleven

Nu ikväll har vi äntligen vart och hämtat mitt efterlängtade paket från http://www.eleven.se/ !



Där i fanns en massa saker jag längtat efter; bland annat:





...mitt älskade nagellack från China Glaze :D Det kommer från Vintage Vixen-kollektionen (i vilken jag ÄLSKAR alla lack!) och just denna stålgrå/glittriga heter Jitterbug. Sen en lite billigare eyeliner ifrån wet n wild. Och sist men inte minst den absolut bästa foundation jag haft, från Max Factor. Den andra tog helt slut för ett par dagar sedan och sen dess har jag levt i misär (haha..)

Och min diet låg visst i lådan också :)




Ångrar dock att jag inte tog en jordgubbssmak också. Men det får bli det när dessa börjar ta slut har jag bestämt. Har en "portion" hemma med jordgubbssmak som jag stal från min father, ska testa den imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar