And if you want it you got it forever

8 mars 2011

Vändpunkt

För ett par månader sedan hände det en grej i mitt liv. Och jag insåg inte vad det verkligen innebar för mig först för bara 2 veckor sedan. Men detta var verkligen en vändpunkt för mig. Fick mig att inse lite saker som jag har funderat på och som bara legat och rullat runt där inne i huvudet.

När vi körde minfullness häromdagen fick jag en annan syn på tiden. Inte att tiden rinner iväg och att jag måste stressa fram, utan att klockan tickar på mot framtiden. Jag har aldrig äns tänkt den tanken innan. För varje slag klockan slår kommer den ett steg närmare framtiden. Vad framtiden har att erbjuda vet varken du eller jag. Men jag kände att nu vill jag inte sitta och vänta längre. Inte slösa bort tid som jag ändå inte kan spara undan och plocka fram när jag vill använda den. En one-time-deal som gäller hela tiden varje dag. Ingen ångervecka här inte!

Jag må låta lite "knasig" men jag tror det är för att jag lyssnar på musik för första gången på länge! Och musik betyder känslor för mig. Det bara strömmar ut.

Make You Feel My Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar