And if you want it you got it forever

28 mars 2011

Första Nokan

Så nu sitter jag här med första nokan. Måste snart springa och duscha med. Men som sagt, lite svårt är det allt. Speciellt nu på morgonen, för jag har som många andra svårt att äta på morgonen utan att det vänder sig i magen...

Jag testade min enda jordgubbssmak nu, och jag tror faktiskt att jag ska hålla mig till chokladen. Och sen tror jag att jag ska göra shaken en stund innan jag ska dricka/äta den. För den kalla mjölken blit inte kall längre när man mixar den med pulvret. Ska även späda ut med vatten, för det känns som man försöker dricka hårt skum.

Nä, nu har jag inte tid med det här längre. Måste gå till bussen inom en halvtimme!

Therese

1 kommentar:

  1. chokladen är godast :) jag brukar späda ut med mera vatten eller mjölk för att få mer drickande konsistens..

    kul du skrev på min blogg... folk tror oxo att ja ljuger om att jag är tjock för jag äter för lite, men min dietist säger att de stämmer bra :)

    skönt att höra att jag inte är den ända ;)

    SvaraRadera