And if you want it you got it forever

27 mars 2011

Future ahoy!

Här sitter jag en solig söndag i ett kök som börjar bli bättre. Allt som krävdes var lite ommublering. Tänkte att jag snart skulle sätta mig och göra lite smycken snart faktiskt. Var hur länge sen som helst. Men behöver lite våriga smycken så det är bara att sätta igång!

Imorgon ska jag in till arbetsförmedlingen med och återanmäla mig, eftersom kursen slutade i fredags. Spännande att se vad som händer näst. Alltså ja, de mest spännande hade ju vart om jag fick ett jobb. Men kanske kanske kan jag få praktik på ett kontor någonstans så att jag kan få lite erfarenhet inom det. Jag har alltid velat bli en kontorsråtta!

Imorgon startar även min nya "diet" med. Ska bli skönt. Ska köra med NOKA ett tag nu. Jag har egentligen alltid vart emot allt vad pulverdieter heter men jag kör på nu helt enkelt. Tills mitt levaxin är fixat så håller jag mig till de här. Och så får min stackars mage en chans att vila. Den har reagerat på precis ALLT dem senaste veckorna, så den får lite andrum nu också, såvida den tål pulvret... Jag tror inte det kommer bli så jobbigt för mig att bara gå på flytande föda ett tag, jag är ändå inte så fascinerad av mat för tillfället. Är inne i en period där allt smakar disktrasa eller bara äckel. Så ja, jag behöver en reboot helt enkelt. Vecka 13 är det bara flytande som gäller och vecka 14 får jag äta ett mål mat (med typ inga kolhydrater) plus dryckerna då.

Mitt första delmål är att min kavaj/jacka ska sitta snyggare. Jag tycker den ser ful ut när man knäpper den just nu, så som sagt, när den sitter snyggt så är jag en bra bit på vägen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar