And if you want it you got it forever

7 mars 2011

Moneymaker

Ja, idag har jag vart hemma sjuk. Eller ja, hemma och hemma. Sjuk har jag vart i allafall. Var tvungen att följa med Fredrik in till AMS för han kunde inte reda ut sina papper själv. Men det är i allafall fixat nu! När vi ändå var i stan så handlade vi på Lidl.. jag vet inte, men jag börjar gilla Lidl mer och mer. Alltid när man ska betala säger dem ett lägre belopp än vad man väntat sig. Köpte även tomatfrön att så. Tänkte att lite tomater hade vart trevligt att ha på altanen i sommar. Dem heter Moneymaker. Det är typ det häftigaste med dem. Tydligen är det för att den sorten ger "hög avkastning". Jag hoppas dem menar många tomater ;)



Var även ute och gick en runda i skogen nu ikväll. Och solen bara STRÅLADE på oss :) Och så fick jag till en bra bild på mig (tycker jag i allafall)!



Och sen när vi hade vänt hemåt igen så tog jag en bild på mitt favoritträd :) Det blev många klick med mobilen denna rundan. Ibland kan man!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar