And if you want it you got it forever

27 mars 2011

Bästa omeletten

Eftersom jag ändå höll på att prata om att jag inte kommer äta mat på ett x antal dagar så kan jag ju passa på att visa vad jag faktiskt åt igår. Alltid när jag är hemma hos mamma och pappa lägger jag alltid lite tid på frukosten, det gör jag aldrig hemma.. undra varför egentligen. Allt smakar gott hemma hos dem.

Jag gjorde en härlig omelett på 2 ägg, 2 msk riven ost, en skvätt mjölk och liite salt. Bananas vad den blev god! För att göra det hela ännu godare la jag på lite skivade tomater strax innan jag vek ihop den och tog bort den från värmen. Och nymalen peppar på det. Till käkade jag en macka med svartpepparskinka och tomater. Till detta serverades en vattenutspädd jucie som nog hade gått ut för ett par dagar sedan :S Men maten var god i allafall. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar