And if you want it you got it forever

3 mars 2011

Bowling

Ojsan hoppsan här var vi redan inne i Mars. Tiden går fort just nu, fast ändå inte :P

Idag överraskade vår kursansvariga oss med en eftermiddag i bowlinghallen. Var lite omväxling och väldigt roligt! Blir liksom ett uppbrott från allt det "vanliga"

Igår var vi och tittade på vår gamla lägenhet förresten. OMG säger jag bara! Badrummet ser ut att komma från ett fint hotell och köket är SÅ fresh! Vi hade köplats nummer 4 så tyvärr får vi nog inte tillbaka vår lägenhet, men det hade vart skönt om vi hade turen med oss någon gång i allafall.

Funderar på att klippa mig i helgen med.. ja, mig själv. Har inte råd att gå till en frisör och jag bara MÅSTE klippa mig nu. Orkar inte med det här långa, slitna, platta, tunga håret.

Imorgon är det fredag och då stor det UGA på schemat fram till 12!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar