And if you want it you got it forever

28 mars 2011

OMG

Alltså jag vet inte om jag kommer klara nokan.. Det är snart dags för mål 2 och jag funderar helt ärligt på att hellre sy igen min mun än att dricka den. Jag fattar inte varför jag reagerade så här på detta. Jag är nog van vid shakes som är lite mer flytande och inte smakar så mycket..kemiskt och konstgjort? Men men, jag får väl bita ihop och härda ut. För jag köpte 30 portioner. Herregud jag har inte äns börjat på dem 30 portionerna än. I morse åt jag en portion jordgubb som jag tatt från pappa och nu snart ska jag dricka en portion med vanilj, för det damp ner ett smakprov på de i posten idag. Så om jag äter 4-5 portioner noka om dagen så kommer de hemska paketen vara slut om 6-7 dagar... Hm.. jaja.

En annan grej jag tänkte på nu när jag fick smakpåsen.. det är väldigt mycket kolhydrater i pulvret. Jag är inte säker på att jag gillar det så mycket. Annars när vi äter middag och så här hemma försöker vi utesluta så mycket kolhydrater som möligt. Går jag emot mig själv och vad jag tror på? Jag vill inte fylla på med mer socker än nödvändigt liksom...


Mmm, vilket gott smakprov ;)
Om ni tittar riktigt noggrant med så ser ni min nya eyeliner (som var superbra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar