And if you want it you got it forever

6 december 2011

243. I like!

Har precis fått tillbaka lite feedback på min andra inlämningsuppgift i Info & Layout B. Jag blir så glad varje gång :D Nu är jag inne på 3:e veckan redan så allt har gått i en rasande fart. Snart är det jul.

Håller på att tvätta just nu med. Allt hade fått plats i 2 maskiner om det inte var för att jag vägrar blanda vit tvätt med övrig tvätt (ja, resten blandar jag), samt att Fredriks nya kofta skulle fintvättas i 30 grader. Så 4 maskiner och 4 rundor ner till tvättstugan. Ja, det blir ju så även om man kör 2 maskiner samtidigt...

Igår var vi ute och gick med på förmiddagen. Superskönt! Det var vi och alla pensionärerna som gick på stigarna längs ån och havet. Det var som ett vårväder. Ni vet dem där härliga dagarna när all snön precis smält bort och man börjar ana att det faktiskt kan bli vår någon gång. Vi satte oss på en bänk och bara njöt i solskenet och tystnaden. Samtidigt kunde jag se både till mammas och pappas jobb. Sjukhuset sticker ju upp lite när man kollar in mot stan och den stora varvskranen ser man typ från ja, överallt :D




Det var en glad eskimå som gav sig ut på tur ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar