And if you want it you got it forever

12 december 2011

248. Today

Idag har jag tagit en sån där LÅNG sovmorgon. Behövde det efter en natt med bara massa grubblande och snorande ;P Idag gick aldrig solen upp heller, så jag känner mig lite låg.

Hur som helst. Har precis kollat över mina inlämningsuppgifter denna veckan. Det är en presentation i PowerPoint. Så denna veckan behöver jag inte stressa, jag LOVE PP, så det borde inte bli några bekymmer :)

Vi närmar oss jul med stormsteg och igår köpte jag och fredrik vår första julgran. Detta är vår 8 jul tillsammans och typ kanske den 5:e julen vi bor ihop, så ja det var på tiden att det kom upp en gran!

I övrigt så har mitt paket från h&m kommit, men vet inte när jag ska kunna smita bort och hämta det utan att Fredrik märker det. Kan jag säga att jag ska ner i förrådet? Haha. Ja vi får se. Kan hämta det på fredag kanske med skydd av mamma och pappa. Visst, det är bara en sketen tröja han ska få, men detta ska han INTE veta vad det är innan han får paketet!

Är btw jättenöjd med mina klockor jag vann på tradera. 7 stycken för 70:- Klockan i sig är superbra, med lampa, timer/stop ur, alarm, datum, veckodag mm. Så nu har jag klockor i färgerna vitt, svart, rött, limegrön, blå, rosa och lila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar