And if you want it you got it forever

15 december 2011

251. Men va f*n

Ja, igår fick jag hem kläderna från h&m som jag beställde för ett par dagar sedan. Tror ni inte att varenda plagg jag provar (inte så många som de låter, 3 stycken) är för stort!? Kjolen som skulle vara tight och "figurformad" eller vad man nu ska kalla det, hängde som en säckig kjol. Koftan som INTE ska vara pösig i ärmar med mera bara HÄNGER och linnet med drapering liknar också det en säck typ.

Konstigt tycker jag, då jag knappt brukar komma i denna storleken. Så jag drar fram vågen och mycket riktigt - 5 kg sen sist. Skitbra tänker man ju såklart. MEN nu har jag en massa kläder som jag inte kan använda och de lägre storlekarna finns inte kvar att byta till. Så nu får jag skicka tillbaka allt :/ Jaja..
Det roliga är att jag har inte på något sätt försökt att gå ner i vikt de senaste veckorna. Jag har helt släppt dem tankarna i och med att vi ska köra stenhårt här hemma efter nyår. Jag har ätit allt och lite till. Men antagligen bevisar det bara det faktum att jag i vanliga fall äter för lite. Vid varje jul och vid perioder då jag äter mycket mat smälter kilona bort som smör i sommarsol. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till allt det här... Ja, jag får helt enkelt vara glad att det inte är på det andra hållet. Varje kilo jag går ner nu för tiden brukar hålla sig borta. Har stått still på samma vikt i över 4 år tror jag. Dags att det börjr vända nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar