And if you want it you got it forever

18 december 2011

252.

Ja, här sitter jag 10 i 3 mitt i natten (eller på morgonen??) Fredrik och hans lillebror sitter uppe så nu har jag med gjort det bara för att nästan. Är inte särskilt trött heller efter att ha sovit 13 timmar non stop. Har kommit ner i en sov-svacka igen och behöver verkligen börja ta mitt Levaxin igen.

I övrigt så har jag och Fredrik rullat 140 köttbullar idag, griljerat julskinkan och ätit vårt lilla minijulbord. Ja, ett julbord med tidigare nämnda ingredienser samt vars ett ägg och ett par prinskorvar. Inte fancy men fan vad gott helt enkelt!

Jag har även precis suttit och planerat i min kalender. Kommande vecka kommer bli ganska hektisk, som för så många andra precis innan jul. Jag har 4 inlämningsuppgifter att göra, 1 praktiskt prov, 1 teoretisk prov samt ett närvaroprov. Gillar inte det teoretiska provet, då jag inte är säker på vad som det kommer frågas efter.

Nä, nu ska jag försöka natta mig själv. Brukar funka bra med en ljudbok, men jag har ingen aning om vart jag lagt min mp3. Och Fredrik vill nog inte lyssna via tv'n (som det går att släcka skärmen på när man bara ska "lyssna")

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar