And if you want it you got it forever

9 december 2011

246. På sista tiden

Från en stormsäker källare sitter jag nu och plitar ner dem här orden. Haha. Nä, men allvarligt, blåser sjukt mycket ute!

Igår träffade jag mina ugor! AKA Sanne, Sara och Alexander. Vi gick på second hand och käkade tacos. Ja, vi käkade alltså INTE tacos på second handen! Utan hemma hos Alexander. På second handen hittade jag ett par sjukt fina ljusstakar som jag bara måste visa! Ska fixa det imorgon! Dem är liksom typ chabby chic och jag hade lätt kunna tio-dubbla investeringen om jag sålde dem på tradera (lätt, dem kostade 5 kr).

Handlade de sista julklapparna innan jag åkte hem därifrån sen med. Ja, chokladkartonger på Willys ;P Väl hemma fick min samboni idén att vi skulle åka hem till mina föräldrar. Så det gjorde vi! Och tur var väl det. I morse ringde pappa hem från jobbet och bad oss kolla poolplatsen, om pressenningen behövdes sättas fast bättre. OM den behövde! 4 stenblock och 2 lastpallar senare så var den säkrad!

Övriga saker jag gjort idag? Pluggat, pluggat, pluggat, dammsugit, torkat golven i källaren, pluggat och vart ute med hunden i tornadosen utanför dörren! Har ju inlämning på fredagar och ja, jag hade inte gjort så mkt (ingenting) innan idag så det tog nog 4 timmar. Ska planera lite bättre nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar