And if you want it you got it forever

10 december 2011

248. Ytligheter..

Ja, jag hade redan bestämt att jag inte skulle köpa mer kläder när jag var så här tjock. MEN jag är ändå tjej när allt kommer omkring. H&M hade rea på sitt tjockissortiment och då får man ju passa på. Jag beställde en kjol, en top och en kofta.

BIB Kjol

BIB Kjol - från H&M

http://www.hm.com/se/s/01H2JB
Figurnära kjol i kraftig trikå. Synlig metalldragkedja bak. Längd 65 cm i stl XL.
H;amp;Mwww.hm.com
Nu var det ju inte denna bilden jag ville visa, men det funkar ändå. Kjolen har en synlig dragkedja där bak, on the but. Hoppas att det är en sådan som stanna uppe (!). Av rent tillfälle så är det faktiskt den cardiganen jag köpt med. Jag styrde muspekaren mot den svarta koftan direkt men så stannade jag upp lite.. jag har ju redan en svart i princip lika darn kofta. Så jag tänkte vara lite crazy och knapprade in att jag ville ha en beige. Men. Jag funkar ju inte i den beiga färgen som fanns. Så det blev denna. Jag tror den kommer piffa upp övrig garderob!
Jag köpte även en draperad topp, som man kan ha under cardiganen:
BIB Topp

BIB Topp - från H&M

http://www.hm.com/se/s/02DV2B
Draperad topp i trikå med rynk i sidan. Trikåfodrad. Längd 68 cm i stl XL.
H;amp;Mwww.hm.com
 
Köpte inte färgen på bilden utan SVART!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar