And if you want it you got it forever

29 december 2011

Sista för i år

Orkade inte göra del två på summeringen av året som gått, är man nyfiken får man väl helt enkelt bläddra sig tillbaka i arkivet.

De senaste dagarna har vart både bra och dåliga. Kan börja med att berätta den goda nyheten först. Jag fick MVG på Info & Layout B. Självklart är jag nöjd. Jag hade betygssamtal med min lärare igår och helt plötsligt så gjorde hon ett pop-quiz. Hon frågade en massa saker om bildformat och andra kluriga saker, men jag fixade biffen, svarren rann ur mig lika lätt som vatten. Hon sa att hon var nöjd :) Denna kursen gick helt enkelt kanon! Alla rätt på både det praktiska och teoretiska slutprovet (hehe ALLA rätt!!!) och inte en enda inlämningsuppgift som blivit fel. Önskar att alla kurser kunde vara så här.. energigivande!

Det mindre bra denna veckan var att Fredrik fick tandvärk dan innan julafton och i förrgår så var han helt enkelt tvungen att gå till tandläkaren. Som tur hade dem en ledig tid på eftermiddagen (nä, inte bitter alls över det, JAG har fått stå i kö 3 MÅNADER där och fortfarande inte fått en tid...) Det visade sig att det var en visdomstand som dummade sig. Så den måste ut. Med operation så klart. Runt 4000-5000 kommer det hela att landa på. Suck. Dubbelsuck. När ska tandvården bli som sjukvården???

Jaja, jag är otroligt glad över att jag är född utan visdomständer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar