And if you want it you got it forever

14 juli 2011

Full kyl

Så nu var kylen påfylld igen! Känns skönt. Denna gången har jag planerat så att maten kommer att räcka till fredag/lördag nästa vecka. Det inhandlades fläskfilé, bacon, köttfärs, ägg och annat "smått och gott". Är trött på att må dåligt för att jag ätit fel mat. Alltså inte "åh, vad dum jag känner mig för att jag åt de där..." utan "AJ! Vad jag mår dåligt.. aj min mage!" Vet inte varför, men för mig är det lättare att köra strikt på helgen. Men det är ju alltid nåt ;P

Imorgon väntas det fisk och stuvad spenat till middag. Fredrik tjatade till sig potatis, och jag kände, vill han ha det, då får han det. Så jag köpte 4 färskpotatisar till han.

Nej, inget mer att förtälja en dag som denna. Vågen står still. Exakt samma siffra. Men denna sommaren har jag gått ner 3 kg än så länge. Vanligtvis går jag alltid upp i vikt på sommaren, så jag låter det helt enkelt vara okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar