And if you want it you got it forever

4 juli 2011

Lchf Dag 3

Tjena tjena morsning korsning.. ja.. (?)

Morgonen började väl inte på bästa sätt. Eller de började redan igår. Jag råkade somna i soffan vid 6-tiden och eftersom jag funkar som en bebis, så var det omöjligt för mig att somna till natten. Tänk att 40 minuters sömn kan ge en så mycket extra energi. Konstigt då att de timmar jag faktiskt sov inatt inte var lika energigivande...

Skulle gå hemifrån vid 08.50, vilket gav mig 50 minuter att göra mig i ordning på. Och jag är SÅ långsam på morgonen. Det tar minst 10 minuter för mig att duscha med.. jag blir typ zombiefierad och vill inte gå bort från dem varma strålarna.

Hur som helst. Ingen mat hanns med dock. Tog ett litet bett från en babybell-ost, men den kan inte vart riktigt fräsch. Inte alls den där krämiga smaken man är ute efter. Torr och nasty var den, så svalde den biten jag hade i munnen hel *usch* och hoppades att det skulle räcka en bit in på dagen i allafall. Och en klunk av min svaghet; Pepsi Max. Jag vet, inte bra för en alls. Men hey, en del röker/snusar. Jag dricker light-läsk.

Nu är jag i allafall hemma igen och dagens mat står i ugnen. Kålpudding. Enkelt och superdelish ;P Skulle göra köttbullar på hälften av färsen, men när jag hade rullat den första körtbullen så kände jag bara NEJ! Så jag kletade ihop allt till en köttfärslimpa och slängde in den samtidigt som kålpuddingen!


Vart köper man sånnahär ugnsfasta formar nu förtiden? Är det bara loppis som gäller? Jag tror denna har vart Fredriks farfars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar