And if you want it you got it forever

12 juli 2011

No place like home

Jag hatar att bo i lägenhet. Jag vill ha trädgård, jag vill ha egna träd och jag vill kunna känna gräs under fötterna som jag själv klippt.

Här är ett gäng bilder på min älskade trädgård där jag växte upp, och faktiskt så är gräset klippt av ingen annan än mig ;P När jag och Fredrik börjar leta efter hus ska vi sikta in oss på ett hus som ligger ännu mer avskilt än mina föräldrars. Jag vill inte ha grannar! Inte på nära håll i allafall ;)


Poolen är en favorit faktiskt. Vattnet går upp till "midjan"
och ett par simtag kan man allt ta!

Där poolen står, stod en likadarn buske som den som står bredvid.
Dem  buskarna använde vi som fotbollsmål när jag var liten.

Och precis vid torkvindan låg min sandlåda som jag mest bara
geggade i när det hade regnat ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar