And if you want it you got it forever

11 juli 2011

Idag har det vart lite si och så med lchf'n. Eller alltså det är dem dagarna jag inte hinner äta frukost som det verkligen faller. Men men, jag ska inte gräva ner mig i det. Jag tar det som en lärdom och går sedan vidare helt enkelt! Imorgon ska jag garanterat äta frukost! Haha nu låter det som att jag ätit värsta grejen, men jag åt en kexchoklad. Minivarianten.

Ja, hur har dagen sett ut då? Jo, grupparbete på PS. Sen när allt var klart så kom det upp frågor typ; vad tog du för roll i gruppen? Haha, gissa vem som hade makten? ;P

Efter det pratade jag med päronen och vi bestämde att vi skulle mötas upp ute i Lyckeby. Jag missade Verkö-bussen och tog en helt random buss ut till Amiralen och blev (som tur) upphämtad där. Gick runt på Leksakshuset, köpte kakeldekor. Sen åkte jag till KappAhl och köpte ett par tights! Sist åkte vi till citygross och hadlade. Och på torsdag blir det IKEA :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar