And if you want it you got it forever

14 juli 2011

Regn

Äntligen svalka. Eller? Lite tråkigt med detta regn, men blåsten som också kommit gör att luften cirkulerar lite mer här i lägenheten.

Hur var dagen igår då? Jo, den var väl helt okej. Dock lite tråkigt att i princip allt jag hade tänkt köpa på Ikea hade antingen utgått eller så var dem helt enkelt slut. Till och med våra sängbord som vi hade bestämt oss för hade utgått. Vafan liksom? Men men, får tänka om. Surt, tror dem hade passat perfekt i sovrummet.

I övrigt så var det väl bara skit efter Ikea. Åt deras pizzaslice och fick superont i magen. Varade hela dagen sen. Alla handlade kläder förutom jag, för jag var för fet. Eller jo, jag provade två klänningar, en borde jag köpt men gjorde inte det. Sen köpte jag ett par ballerinas inne på Deichman Shoes. Så lite småplock från IKEA, 1 par skor och hörlurar fick jag med mig hem från vår 9 timmar långa trip.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar