And if you want it you got it forever

22 juli 2011

things we just do

Igår var inte direkt bra ur lchf-synpunkt... Dagen började med att jag kom en timme försent till Gräsvik. Jag hade läst totalt fel i mailet jag fått. Hur som helst. Vid 12 åkte jag ut till Rosenholm sen och traskade bort till Allatorp där jag mötte upp Fredrik och Timmy. Vi käkade McDonalds-mat och det var verkligen sista gången jag gjorde det. Cross my heart! Jag blev liksom snurrig, illamående och yr av deras mat. Blev riktigt rädd där ett tag. Det är vad socker gör med oss! Haha. Ja, jag måste fälla in ett haha, jag är min egen värsta fiende.

Sen när alla bilar som skulle flyttas från Timmys tomt var flyttade hann vi såga i 5 minuter innan det började regna... Men efter en paus på en halvtimme kunde vi fortsätta och hann bli klara. Även frukträd beskars.. :P

Sen åkte vi hem till M och E, där vi blev bjudna på mat och diverse drycker. Efter jäger och 9(!) öl var det dags att lägga locket på, på en supertrevlig kväll med mycket skratt och prat. Och nej, superdåligt mår jag inte dag. Dock lite ångest över att ha ätit/druckit så mycket socker. Det ÄR verkligen inte bra. Nästa gång blir det max 2 glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar