And if you want it you got it forever

19 juli 2011

See the world thru different eyes

God morgon god morgon! Idag sitter jag i mitt kök och försöker hitta ett par glasögon som kan ersätta dem jag har just nu. Tror inte det är möjligt. Dem jag har nu är så perfekta, för mig! Men nu får se de två bästa kandidaterna denna rundan. Jag har lånat hem bågar från Favoptic. Förra veckan hade jag från Optikbutiken.se (där jag köpt mina nuvarande..) men hittade inget bra där heller!


Först ut har vi ett par plastbågar. Inte helt perfekt eftersom mitt näsben är en aning bredare längst upp. Sen blev det imma väldigt lätt på dem. Men Fredrik sa att dem gav mycket "karaktär" och att dem är "du på nåt sätt". Han sa också att jag såg ut som Garcia. Ni vet hon tjocka blonda i criminal minds? Men det är en komplimang för han tycker Garcia är söt ;P Haha... .

Det är *bling* på sidorna. I love bling!

Och sen har vi dem här helt utan bågar i princip. Fredriks kommentar: Du ser tråkig ut! Och jag får väl lov att hålla med han...


Och eftersom jag såg så tråkig ut, försökte jag se rolig ut. Men.. ja.
Det är ju inte så att man skrattar ögonen ur sig ;P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar