And if you want it you got it forever

7 juli 2011

Ljuva sommar

Det har vart en liten semesterpaus här i bloggen. Idag pausade även lchf'n kan jag säga, MEN imorgon är det back on track igen ;)

Vi failade med att äta korv med bröd. Mest för att vi fick den maten av mina föräldrar. Vi har inte råd att vara kräsna just nu. Sambon är snaart utförsäkrad (vad händer då?) och jag har mina fjuttiga tusenlappar i månaden.

Idag har vi i allafall fixat i köket. Mina parents köpte ett barbordsben till oss, så nu kunde jag äntligen slänga ut mitt köksbord. Det var mer trasigt än helt... Så nu sitter barbordet uppe istället! Vi hade ju ett barbord i köket när vi bodde på Lindesnäs, och vi har saknat det sen dess faktiskt.

Vad mer? Jo, måste ringa till 3 med. Deras mobila "bredband" funkar verkligen inte. Har inte funkat på hela dagen och gör det fortfarande inte (haha, hoppas inte grannen märker att han delar uppkoppling med mig just nu!). Men vad ni än gör, skaffa ALDRIG 3's mobila.

Imorgon väntar ett par timmar på Gräsvik med halva UGA och andra peeps. Och imorgon till middag blir det en härlig kyckling med god sallad till, samt en dressing på creme fraiche och kanske majjonäs. Titta in imorgon ;)

Jag ser att ni har besökt mig flitigt. Lämna gärna ett hej! Det gör mig superglad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar