And if you want it you got it forever

4 november 2011

219. Att skjuta upp

Sitter och bara skjuter upp mitt prov i eng c lite. Skulle börjat för länge sen enligt mig själv men andra saker kom i mellan. Först skulle jag bara duscha, sen skulle jag bara sminka mig. Men vänta, jag måste FÖNA håret. Oj, nu blev jag så fin att jag måste ta kort på mig själv (en sjukdom som hänger kvar sen fjortisåldern misstänker jag) Och sen kom jag på att jag måste ta ett kort på mig själv med halsbandet jag fick av Fredrik. Haha, ja. Men snaaart ska jag göra mitt eng prov. Det är hörförståelse denna gången. Går nog bra. Hoppas jag! Efter den här veckans slut har jag bara 2 veckor kvar utav engelskan :D


Säger som nån annan: Pose or die!

Ok, en pose till sen räcker de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar