And if you want it you got it forever

27 november 2011

238. Gårdagen

Igår fyllde både min mamma och min storebror år. Det blev som så att dem kom hit hem till mig och Fredrik och käkade tårta, öppnade presenter och så spelade vi en runda TP med. Efter det kom min andra storebror och hämtade oss i sin högerstyrda Subaru och mamma åkte hem till pappa, hunden tog hon med sig också!

Vi käkade på Subway och det var typ sista gången jag gör det. Var verkligen äckligt. Har gillat innan men nu var det bara urk! Hemma hos den yngsta storebrodern blev det också ett stopp. Han säger att han inte har en flickvän, men jag tror han ljuger. För det första låg det prydnadskuddar på den bäddade sängen. PRYDNADSKUDDAR. BÄDDAD SÄNG. Och i vardagsrummet, ja då står det dekorationsbelysning i fönstret a la girlie-girl. Så ja, han får kalla henne va han vill, men jag tror att dem är tillsammans. Kan vara så att han inte vågar säga det efter förra katastrofen med hans x-flickvän, som jag verkligen avskydde. Värre människa får man leta efter. Blir förbannad bara jag tänker på henne.

Hur som helst, efter det drog vi ut till Zyberzone och spelade disco-bowling. Roligt roligt. Och vem kom sist? JAG såklart. Kan jag göra annat i bowling!? Efter det körde brorsan hem oss till Nättraby igen och där tog kvällen slut. Förstår att den storebrorsan som fyllde år var lite besviken över det. Var inte meningen att kvällen skulle bli så kort. Men vi får hitta på något snart igen tycker jag. Det är allt för sällan jag träffar alla mina syskon. Ja, det gjorde jag ju inte igår. En var tvungen att jobba. Men nästa gång kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar