And if you want it you got it forever

17 november 2011

231. Sucky day

Har inte den bästa av dagar. Men det kan man inte alltid ha heller så... Ja.
Saknar att träffa folk och att lämna hemmet *haha* nä jag är inte inlåst, men det har vart så mkt plugg sista tiden. Igår gjorde jag mitt slutprov i eng c. Det var 15 sidor långt och skitsvårt. Men ett vg borde jag ha fått till på de i allafall. Sen väntar ett litet sista prov imorgon, sen är det KLART! Skönt. Sen är det bara 5 veckor kvar till jul och då kör jag min sista kurs för det här året.

Ska träffa syon igen nästa vecka för att lägga upp kurserna inför våren. Vet att jag måste läsa natur och religion, men sen då? Tror jag ska läsa matte B, kan vara bra och ha i och med att det jag ska plugga sen har med ekonomi att göra ;P Franska steg 1 kan jag läsa hemifrån, den är ändå på 100p sen resten får jag fundera på lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar