And if you want it you got it forever

19 november 2011

233. Menyar mig

Sitter och funderar på kommande veckas meny så här mitt i natten. Ska snaaart gå och lägga mig, väntar bara på att Fredin ska sluta spela tv-spel med sin lillebror.

Men som sagt, jag försöker strukturera upp lite inför kommande veckan. Denna veckan som gått har vi inte kört helt enligt lchf helt enkelt och ja, så blir det helt enkelt ibland. Men nästa vecka blir bättre :) Mina menyförslag för kommande veckan är (av de sakerna vi har hemma!):

- Torsk i foliepaket med stuvad spenat
- Köttbullar med gräddsås och broccolli
- En liten kålpudding på 2 portioner
- Fläskkotletter med kryddsmör och sallad
- Tacotallrik (självklart inte med bröd/tacochips)

Ja, så här långt har jag kommit. Köttbullarna kan man säkert äta i 2 dagar.
Kom gärna med tips om ni har några goda lchf-middagar på lager!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar