And if you want it you got it forever

4 november 2011

220. Rensning!

På söndag åker skiten ut. Skafferiet och kylskåpet rensas på produkter med för högt kolhydratsinnehåll. Som tur är så finns det inte så mycket sånt kvar hemma hos oss, men man kan lika gärna gå all in. Jag går in med detta helhjärtat. Jag är trött på att må dåligt. Alltså dåligt på riktigt med ont i magen och huvudvärk och yrsel. Sist jag uteslöt all "fel" mat (enligt mig!) så mådde jag toppen. På 2 dagar var jag av med mina besvär, mina svullna fötter försvann (ja, mitt i sommaren blir jag som en vattenbehållare..) och man märkte sån stor skillnad. Sen föll man tillbaka i gamla vanor. Dock har jag inte gått upp det jag gick ner under den korta perioden och det är ju alltid nåt! Kommer inte vara på humör nästa vecka när kroppen kommer skrika efter socker/carbs. Men det klarar jag. Jag har bestämt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar