And if you want it you got it forever

23 november 2011

234. Våren planerad

Idag hade jag mitt möte inbokat med SYV. Tur att jag dubbelkollade med han om vart mötet skulle hållas. Enligt broschyrer jag har hemma skulle komvux ha flyttat in till stan den 1 november, men ICKE då. Så det blev till att sitta en halvtimme extra på bussen ut till Verkö. Hur som helst, vi kom fram till att jag skulle läsa följande:

  • Naturkunskap A
  • Religionskunskap A
  • Historia B
  • Matte B
  • Företagsekonomi A
  • Företagsekonomi B
Och sen var det en kurs till som inte gav betyg men poäng hos csn, någonting som hängde ihop med matten. Grejen är den att jag ville klämma in så mkt poäng som möjligt detta halvåret för att kunna börja plugga i höst, men ja vi får se om jag klarar det. Här har jag 450p och jag behöver 250p till. SYV-nissen sa att om jag kände att jag orkade fick jag lägga till fler kurser så fort religionen är klar (jag sträckläser alla distanskurser). Ja, det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Historia och matte hade jag inte alls planerat att läsa. Men det blir nog bra tillslut!

1 kommentar:

  1. Oj, det lät mycket- men det fixar du säkert om du är ritkigt motiverad!
    Kram
    BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

    SvaraRadera