And if you want it you got it forever

14 november 2011

229. Jag i lördags

Här kommer en glimt av mig innan jag stack iväg i lördags!
Den nya tröjan (som ser ut som en tanttröja på korten!!!) är i 60% viskos och 40% bomull = superlen :)
Halsbandet är ifrån Indiska som jag snappade upp på rean. Om man inte visste vart jag var under kvällen var det bara att lyssna efter ljudet från halsbandet ;P

Som vanligt posar jag med ett skitigt kök i bakgrunden...
Men det är där ljuset finns ;)


Efter en stunds posande börjar allt bli lite ansträngt....


Jag väljer att lägga ner när jag nästan ser arg ut och jag har min
fejk-min "jag-ser-glad-ut-fast-mitt-huvud-sprängs-snart-minen"
Fast jag hade inte huvudvärk. Det är bara så jag brukar se ut NÄR jag har det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar