And if you want it you got it forever

10 november 2011

227. Dag 4 med lchf

Sådär, då var fjärde dagen över sen vi nystartade med lchf här hemma. Vi mår bra, har dock lite ont i benen båda två (?) Men det går nog över. Har inte direkt cravins efter socker. Det var i tisdags bara.

Ja förresten jag ska lägga in bilder och så på ostbröden jag gjorde i förrgår samt den mysiga middagen vi hade igår, men det får bli imorgon. Har inte haft tid idag, eller jo tid har jag väl haft, har bara valt att inte spendera den vid datorn (förutom att skriva på min bokanalys som är 20% klar och som jag tänkt skicka in i morgon....).

Idag har jag inte tagit några bilder på maten så jag drar den lite snabbt här bara.

Frukost/Lunch

2 kokta ägg, 1 korv med hög kötthalt och 4 bacon
Blev sen frukost (typ kl 12.00) då vi var tvugna att först
ta vår hund och sen svärföräldrarnas.

Middag

En gudomligt god kålpudding
Gjord på fläskfärs, vitkål, ägg och grädde

Övrigt

2 skivor rostbiff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar