And if you want it you got it forever

29 november 2011

239. Vi får se

Har inget att skriva, men lyckas säkert få ihop ett långt inlägg som vanligt. Jag skriver många inlägg som handlar om just ingenting. Är det en begåvning kanske? Eller snarare obegåvning?

Idag fick jag reda på mitt betyg i Eng C. Jag fick ett VG på hela kursen. Det sämsta engelskabetyg jag någonsin fått, men får vara nöjd med det då det faktiskt är C-kursen. Har gjort dagens samt morgondagens pluggande med. Önskar att det skulle kännas så här på våren med. Jag läser 100% nu men blir klar hur fort som helst. Sen kommer jag också läsa 100% (plus lite till..) och då kommer jag ha tusen saker mer att göra, för att jag läser så många olika kurser samtidigt.

Och planen är ju den att jag ska utbilda mig till redovisningsekonom. Det är ju därför jag läser klart poängen. Men så har det kommit upp lite funderingar här hemma. Min utbildning är 2 år och är i Kalmar. Och nu vill Fredrik flytta till Kalmar. Men jag vet inte riktigt vad jag vill. Jag tror att jag vill stanna här. Men å andra sidan så hade det vart så himla skönt att bara börja om någon annan stans. Men jag vill vara nära min familj. Nu är ju inte Kalmar på andra sidan jordklotet direkt. Men 10 minuter med bil är det ju inte :/ Jag har ett tag på mig att tänka över det här. Så länge har vi ställt oss i bostadskö hos Kalmarhem. Vi får se hur allt ter sig lite längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar