And if you want it you got it forever

25 november 2011

235. Precis så

Ja kära bloggläsare. Det händer inte så mkt direkt. Igår var jag som sagt hos syv-nissen och sen åkte jag och Fredrik och handlade lite.

Idag har vi ägnat oss åt att göra det lite fint inför första advent. Jag har tvättat medans Fredrik putsade fönster. Sen har jag sorterat ut alla onödiga papper som man (jag!) har liggande överallt, samt tömt plånboken på tusen kvitton. Dammsugit och plockat undan på mitt skrivbord. Min kreativa hörna är för liten och det gör så att den blir dålig i funktionen till typ allt.

En mysig morgonpromenad hann vi med idag också. Härligt väder ute nu, inte för varmt och inte för kallt.

Fick tillbaka min första inlämningsuppgift i information & layout B innan idag med, och jag hade tydligen gjort den helt perfekt! Sånna besked gillar vi skarpt!

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar