And if you want it you got it forever

22 oktober 2011

200

Japp, här kommer det 200:e inlägget för denna bloggen. Här ska jag stanna. Ja, inte sluta skriva utan stanna kvar på denna bloggen. Jag har ju hattat runt en hel del mellan olika plattformar/namn ni vet. Hur som helst.

Har suttit och schemalagt studierna för kommande veckan. Käns mer okej nu när jag fått en bra överblick. Tjuvstartar redan imorgon med vecka 43. Sjukt mycket att göra. Har planerat in 13 timmars studier och jag tror det räcker. Tempot ökar andra veckan men jag får tänka på att jag läser hela kursen på bara 5 veckor.

Men ja, jag försöker få undan det mesta innan fredagen då jag har ett stort prov och deadline för 2 stycken inlämningsuppgifter. Jag vill ha allt jobb klart på fredag förmiddag. Måste tokstäda resten av dagen samt ställa i ordning bord samt förbereda dukning och så inför min b-day på lördagen!

Vet fortfarande inte vilken meny jag ska ha. Minibuffé eller någon maträtt. Och hur tårtan ska se ut sen. Ja, mycket åker runt i huvudet. Men det ska bli kul. Just nu klarar jag nämligen allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar