And if you want it you got it forever

7 oktober 2011

Härliga höst!

Jag älskar hösten. Älskar. Jag måste bara säga det ett par gånger. Äääälskar hösten! Så!


Sitter och kollar runt på allt möjligt, är så där skönt trött. För typ en timme sedan kom jag och min man in från en 80 minuter lång promenad med hunden. Luften är så frisk att andas just nu. Den gör lungorna glada ända ut i minsta lungsäcken (haha, nää.. jag vet inte längre vad jag faktiskt pratar om).

Igår fick jag hem min studieplan. Så kul att få göra något jag faktiskt är intresserad av. Ska beställa min studielitteratur i början på nästa vecka så att jag hinner få hem i allafall den ena boken innan den 17 okt, då jag börjar :)

Kvällen kommer spenderas hemma hos päronen med min boyfriend (uuuuh) vår hund, samt dem senaste avsnitten av Greys Anatomy, House, The Mentalist samt Big Bang Theory. Så ja, myskväll till tusen är på G!


Höstpromenadbilder: (varnar för att den obligatoriska gruppbilden uteblev)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar