And if you want it you got it forever

16 oktober 2011

Going on sunday

Ja, då var det söndag alla redan imorgon igen! Ska ägna mig åt diverse sysslor.

Först och främst ska jag baka bröd inför veckan. Jag vet, inte min grej att äta bröd riktigt, men denna veckan är det verkligen vrida och vända på allt som finns i skafferi och kylskåp. Bättre tider kommer bara inte just nu under den kommande veckan. Men på något sätt är jag lycklig i all den här röran. Jag älskar Fredrik <3

Sedan ska jag rensa bland alla papper och fixa i ordning. Det behövs verkligen :)

Sortera, vika och lägga in kläder i garderoberna. Jag fixade ju mina garderober häromdagen. Nu är det bara cirka 20 plagg som inte har galgar. Får bli på nästa ikea-trip..

Och i och med att det är söndag så hade jag tänkt mig klämma in en lång härlig höstpromenad med mina två hjärtan.

Btw, just nu har jag en låt i öronen. Asbra. Här kommer ett litet utdrag ur texten, passar på oss? Det är "For The First Time" av The Script.


How we got into this mess
is it god's test,
Someone help us 'cause we're doing our best,

Trying to make it work but man these times are hard

But we're gonna start by
Drinking old cheap bottles of wine,
Sit talking up all night,
Saying things we haven't for a while
A while ya
We're smiling but we're close tears,
Even after all these years,
We just now got the feeling that we're meeting for the first time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar