And if you want it you got it forever

14 oktober 2011

Perfect shoes!

Jag har äntligen hittat dem. De perfekta skorna (för mina fötter..)!! Det var dem jag nämnde typ förra veckan tror jag. Jag beställde dem och chansade helt enkelt, för jag hittade inga skor ute sist när jag went shoe-shopping!

I allfall, först när jag tog upp dem ur kartongen blev jag både besviken och glatt överraskad. Dels så tyckte jag att dem var snygga och det blev jag ju såklart glad över. Besviken blev jag för att jag trodde det inte var någon idé att prova dem, för de såg väldigt smala ut. Men, tji fick jag, det funkade ändå. Bekväma och bra. Perfekt hög klack (dvs inte en hög klack alls..) Och mysigt fodrade var dem också. Funderar starkt på att beställa cirak tusen par till i alla olika färgerna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar